PEMENANG-PEMENANG SEGMEN YOU FOLLOW ME, I WILL FOLLOW YOU BACK

Assalamualaikum, today tamat segmen, today aku nak umumkan pemenang. So, Alhamdulilah, dalam segmen ni seramai 44 orang yang sudi join segmen aku yang simple gila ni. Hihi. So, lepas ni korang join lagi okay ? So, apa ganjaran hadiah untuk segmen ini?

Hadiah ini merupakan :-

1)Klik semua button follow blog
2)Review 5 blog sebanyak 2 kali.

  Untuk pengetahuan semua, aku telah pun follow blog semua peserta, ada aku follow google+ , So, sekiranya ada blog yang masih saya belum follow blognya, boleh inform pada saya okay? Deal? Olait! Hehehe, :) So sedia?

   Berdasarkan Random.org, so, siapakah pemenang Review 2 kali dari saya ini ? Haaaaaaaaaaa.... Jom!


1. No 35
2. No 2
3. No 34
4. No 38
5  No 44

Jadi, saya akan review pemenang di atas. :) In sha Allah ! Secepat mungkin okay :) 

No comments:

Post a Comment