Assalamualaikum, the review is, blog adik ni. Umur penulis blog ini 13 tahun atau form 1, dan stay di penang. Nama yang indah seindah orangnya di berikan iatu Aimi Wardina. So, apa yang aku nak kata tentang header dia? Header dia so cute, walaupun simple. Wauuu! Tergoda aku weyyyy! Hahahaha, (jgn over sgt lompat tinggi-tinggi) Aku rasalahkan dia guna blogskin ini :) Hihi.


                                           

                                                       http://aimisushi.blogspot.com/


                  So, review seterusnya adalah, Follower dia begitu ramai, memang padanlah dengan secantik blogger dia. Aku rasa dia ni peminat tegar korea. Betul tak adik? Hehehe, cun! kita sama . Hehehe, Dalam blog dia ni, penuh dengan tips-tips. Dan dia akan masukkan dalam satu page, senarai give away yang dia dah join. Macam segmen aku, ada dalam page dia. So, memang cute lah blog dia.


  Cuma di sini aku nak beritahu, blogskin ni huruf dia kecil kan? hehehe, so, so, agar kurang nampak sedikit dan kabur sebab warna kelabu kan? hehehe.

No comments:

Post a Comment